به وب سایت آنتن مرکزی اصفهان -ایمن پارسه خوش آمدید.

آنتن مرکزی MATV

آنتن مرکزی اصفهان

(MATV) مخفف (master antenna television) سیستمی است که به وسیله آن سیگنالهای تلویزیونی یا FM در ساختمانهای چندواحدی، هتلها، مدارس و… بین واحدهای مختلف توزیع می شوند.
برای تحقق این امر بدون از بین رفتن کیفیت سیگنال ، این سیستم ها باید با استفاده دقیق از تجهیزات و تکنیک های MATV با دقت برنامه ریزی و مهندسی شوند.

یک سیستم MATV در واقع شبکه ای از کابل ها و قطعات ویژه طراحی شده است که سیگنال های تلویزیون و FM را پردازش و تقویت می کند و آنها را از یک مکان مرکزی توزیع می کند.

اگر ۱۰۰ دستگاه تلویزیون در یک ساختمان وجود داشته باشد ، نصب و نگهداری آنتن های جداگانه بسیار گران است. علاوه بر آن تعامل آنتن ها با یکدیگر باعث ایجاد تداخل سیگنالها می شود.

انبوهی از اماکن تجاری از جمله هتل ها ، دفاتر ، واحدهای مسکونی و پارک ها در سراسر دنیا اکنون از MATVبرای تهیه مجموعه ای از برنامه ها و خدمات اطلاعاتی مختلف به مشتریان یا ساکنین خود استفاده می کنند.

یک سیستم مدرن MATV می تواند سیگنال های تلویزیونی آنالوگ و دیجیتال را از طریق هوایی ، همچنین رادیو FM و DAB (پخش صوتی دیجیتال) حمل کند .

ما با اجرای پروژه های بزرگ آنتن مرکزی اصفهان و سایر شهرستانها تجربه زیادی به دست آورده ایم جهت مشاوره رایگان برای نصب و نگهداری سیستم های آنتن مرکزی با ما تماس بگیرید.

رفتن به نوار ابزار