به وب سایت آنتن مرکزی اصفهان -ایمن پارسه خوش آمدید.

آیفون های تصویری هوشمند

آیفون تصویری هوشمند

در آیفون تصویری هوشمند به عنوان مثال کسی زنگ در شما را می زند سپس یک هشدار از طریق تلفن یا صفحه لمسی که به عنوان صفحه کنترل خانگی هوشمند در دیوار نصب شده است دریافت می کنید.

قبل از پاسخ دادن ، می توانید از دوربین داخلی استفاده کنید تا ببینید چه کسی است ، سپس پاسخی را انتخاب کنید یا تماس را نادیده بگیرید.

شما همچنین می توانید عملی را انتخاب کنید مانند “مجاز ورود” که می تواند زنگ هشدار شما را غیرفعال کند ، در را باز کند و چراغ ورودی را روشن نماید.

. از طرف دیگر ، اگر بازدید کننده ناخواسته باشد ، می توانید گزینه ای مانند “خانه امن” را انتخاب کنید که می توانید به وسیله آن از قفل بودن درب جلو مطمئن شوید، سیستم امنیتی روشن باشد چراغ های بیرونی را روشن کنید.

توانایی برقراری ارتباط و اقدام در زمان مناسب به شما امنیت بیشتری می بخشد.

داشتن یک آیفون تصویری هوشمند نه تنها به شما کمک می کند که با افرادی که جلوی در خانه شما می آیند در ارتباط باشید بلکه یک راه ارتباطی راحت برای ارتباط بین اعضای خانواده نیز می باشد.

تصور کنید که شما پس از گذراندن یک روز کاری سخت مشغول استراحت و تماشای تلویزیون هستید و بچه ها در طبقه بالا مشغول انجام تکالیف خود هستند.

می توانید برنامه رابط هوشمند خود را بر روی تلویزیون خود باز کنید و با هر دستگاه متصل تماس بگیرید تا در مورد آنها بررسی کنید. بر خلاف تماس تلفنی ، که آنها به سادگی می توانند از آن چشم پوشی کنند ، می توانید پانل های لمسی را در اتاق بچه ها تنظیم کنید تا به صورت خودکار پاسخ دهند ، بنابراین فوراً می توانید ببینید که آنها در حال انجام چه کاری هستند و بدون ترک کردن مبل ، با آنها صحبت خواهید کرد.

با داشتن صفحه نمایش های لمسی که در جای مناسب قرار گرفته اند و دسترسی از طریق تلفن های همراه ، آیفونهای تصویری هوشمند از طریق ارتباطات ، تغییر دهنده بازی است. به جای اینکه فریاد بزنید که همه به میز شام بیایند ، در ماشین حاضر باشند یا به رختخواب بروید ، می توانید با صدای معمولی صحبت کنید و درخواست خود را در سرتاسر خانه پخش کنید. ایمنی ، راحتی و برقراری ارتباط شفاف از ویژگیهای سیستمهای اینترکام جدید است.

 هنگامی که همه مزایای ارائه شده توسط یک آیفون تصویری هوشمند و خانه هوشمند را تجربه کردید ، از خود خواهید پرسید که چگونه  تا به حال بدون هیچ یک زندگی کرده اید؟

رفتن به نوار ابزار