به وب سایت آنتن مرکزی اصفهان -ایمن پارسه خوش آمدید.

روشنایی خانه هوشمند

http://antenmarkaziesfahan.com

با روشنایی خانه هوشمند شما می توانید در مصرف انرژی صرفه جویی کنید. زیرا خانه هوشمند به شما اجازه می دهد تا معین کنید دقیقا چه موقع چراغهای شما روشن خواهند شد.

اگر شما خانه را ترک کرده اید و به یاد نمی آورید که چراغها روشن یا خاموشند نیاز نیست که به خانه برگردید. شما می توانید آنها را از راه دور کنترل کنید در هرجای جهان که هستید.

همچنین با روشنایی خانه هوشمند امنیت خانه شما نیز افزایش خواهد یافت. شما می توانید چراغها را از دور خاموش و روشن کنید برای افزایش دید و دور کردن یا تشخیص بهتر سارقین توسط دوربینهای امنیتی

یکی از علائمی که سارقین متوجه خالی بودن یک خانه می شوند خاموش بودن چراغهاست. اگر شما در سفر هستید می توانید برنامه ریزی کنید که چراغها یک ساعت در روز یا بیشتر روشن باشند

علاوه بر این ، بسیاری از گزینه های متنوع و خلاق روشنایی هوشمند در سطح و سایه های مختلف روشنایی وجود دارد. برخی حتی رنگ ها را تغییر می دهند یا به صورت چشمک زن هستند.

سایر گزینه های پیشرفته به شما امکان کنترل بر روی فن سقفی خود را نیز می دهد. حتی بیشتر می توانید از تایمر استفاده کنید ، برنامه تنظیم کنید و میزان مصرف انرژی را از دور بررسی کنید.

انواع سیستم روشنایی مختلف وجود دارد که برای صاحبان خانه که دوست دارند سرگرمی داشته باشند ، نسبت به چراغهای روشن حساس هستند، به زیبایی نورپردازی و دکوراسیون داخلی خانه اهمیت می دهند یا دوست دارند انرژی مصرف کنند جذاب هستند.

راههای متفاوتی برای کنترل روشنایی در خانه هوشمند وجود دارد.

روشنایی خانه هوشمند

با استفاده از یک پنل لمسی، سوییچ روشنایی

 یا انواع دیگر کنترل پنل.

 

روشنایی خانه هوشمند

سنسورهای حرکتی که می توانند تشخیص دهند افراد

وارد اتاق شده اند.

 

روشنایی خانه هوشمند

  با استفاده از ریموت کنترل

تغییر تنظیمات روشنایی بدون نیاز به حرکت

 

 

روشنایی خانه هوشمند

کنترل مستقیم روشنایی با استفاده از گوشی هوشمند

 یا تبلت.

روشنایی خانه هوشمند

  از طریق کامپیوتر

مکانیسم کنترل پیشرفته از طریق USB یا wifi

رفتن به نوار ابزار