به وب سایت آنتن مرکزی اصفهان -ایمن پارسه خوش آمدید.

دما و رطوبت در خانه هوشمند

سنسور دما و رطوبت هوشمند

مشاهده تغییرات دما و رطوبت و کنترل آن در خانه هوشمند توسط سنسورهای هوشمند دما و رطوبت انجام می شود.

این سنسور با گزارش تغییرات آب و هوا و اتصال به سایر دستگاه های هوشمند خانه شما (مانند سیستم تهویه هوا ، سنسور درب  و پنجره هوشمند ، سیستم آبیاری هوشمند ، پرده هوشمند و….) به کاهش انرژی تلف شده کمک می کند و باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود

سنسور رطوبت و دما برای مصارف داخلی طراحی شده است. برای نگهداری و محافظت از آلات موسیقی ، لباس ، وسایل برقی ، لوازم خانگی ، آثار هنری و سایر موارد خانگی حساس به رطوبت مناسب است.

همچنین با توجه به اینکه کودکان نسبت به شرایط محیطی حساس تر هستند. با مدیریت دمای اتاق و رطوبت اتاق کودک ، بسیاری از مشکلات و بیماری ها را می توان پیدا  و درمان کرد.

یک اتاق که پنجره اش باز مانده می تواند به اندازه ی اتاقی که تهویه ی مناسبی ندارد و اتاق خیلی مرطوب یا خیلی خشک برای سلامتی بچه ها نامناسب باشد.

سنسور دما و رطوبت به مدیریت شرایط محیطی اتاق بچه ها کمک می کند و به محض نامناسب شدن شرایط، به والدین هشدار می دهد.

این سنسور می تواند به Wi-Fi متصل شود واطلاعات رطوبت و دما را در مدت زمان کوتاه گزارش  کند. شما می توانید از طریق تلفن هوشمند ،تبلت یا کامپیوتر خود به این سنسورها متصل شوید و گزارش هرگونه تغییر را از طریق پیام متنی یا ایمیل دریافت کرده و از بروز مشکلات احتمالی بیشتر جلوگیری کنید.

سنسور دما و رطوبت هوشمند نه تنها در اماکن مسکونی و منازل قابل استفاده است ، به دلیل دقت ، دوام و مزایای دیگر ، برای مکان های صنعتی  نیز مناسب است.

برخی از موارد استفاده آن عبارتند از مرغداریها، یخچال ها و سردخانه ها، فروشگاههای مواد غذایی، بیمارستانها، کافه و رستوران ها، هتل ها ، گلخانه ها و …

سنسور دما و رطوبت هوشمند  بهترین گزینه برای اندازه گیری دما و شرایط رطوبت است ، در درجه حرارت بسیار بالا یا پایین قابل استفاده است ، فرقی نمی کند هوا مرطوب باشد یا خشک .

 

رفتن به نوار ابزار